Destek Hattı 0344 216 0640 & Whatsapp: 0541 787 2496 EPSON YETKİLİ SERVİS
Destek Hattı 0344 216 0640 & Whatsapp: 0541 787 2496 EPSON YETKİLİ SERVİS
Sepetim 0,00 TL
Garanti Şartları

GARANTİ İLE İLGİLİ OLARAK DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR

Mavitek tarafından verilen garanti hizmetleri ürünlerin kullanma kılavuzunda yer alan hususlara uygun kullanılması halinde geçerli olup aşağıdaki durumların tespiti halinde ürün garanti dışı ücreti karşılığında tamir edilir.
 

  • Kullanma hatalarından meydana gelen hasar ve arızalar
  • Hatalı elektrik ve kablo tesisatı kullanılması nedeniyle meydana gelebilecek arıza ve hasarlar
  • Ürünü teslim aldıktan sonra, dış etkenler nedeniyle (vurma, çarpma, vs.) meydana gelebilecek hasarlar
  • Garantili onarım için Mavitek yetkili servise başvurulmadan başka servisler tarafından onarım veya tadile kalkışıldığı durumlar

Garanti Şartları

  • Garanti Süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve süresi 2 yıldır.
  • Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı Mavitek garantisi altındadır.
  • Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
  • Malın tamir süresi en fazla 20 iş günüdür. Bu süre, malın servis noktasına, servis noktasının olmaması durumunda, ithalatçısına bildirim tarihinden itibaren başlar.
  • Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin, tamiri yapılacaktır.
  • Malın:
    + Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde, aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu, maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması
    + Tamiri için gereken azami sürenin aşılması
    + Merkez servisin raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.
  • Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  • Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için sanayi Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.

Ürünü Garanti Kapsamı Dışına Çıkaracak Kullanıcı Hataları:

* Uygunsuz paketleme,

* Üründe çatlak ve kırık,

* Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,

* Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,

* Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,

* Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,

* Elektronik parçalarla oynanması, değiştirilmesi,

* Yanık ve isli yongalar,

* Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,

* Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,

* Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,

* Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,

* Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,

* Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar.

* Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,Topraklamanın yapılmaması ve ürünleri statik elektrikten korunmaması

* Cihazlarda yüklü olan yazılımların yetkili servis dışında değiştirilmesi veya silinmesi,

* Ürünün yetkili servisi dışında müdahale görmesi.

YENİ VE İNDİRİMLİ ÜRÜNLERDEN HABERDAR OLUN !
Whatsapp
İnternet sitemizde çerezlerden faydalanılmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Kanununu, Gizlilik Sözleşmesi ve Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz. Reddet Kabul Et